Piątek, 23 marca 2012

Świętokrzyska? Nie, dziękuję.

Musiałem odebrać samochód z Mińskiej i załatwić sprawę na Topiel. Wydawało min się, że jazda Świętokrzyską do Tamki to dobry wybór. Nie wziąłhttp://www.aseko.com.pl/m pod uwagę, że budowa metra aż tak utrudnia przejazd: płoty, ogrodzenia, labirynty jakieś, nie wiadomo jaką stroną jechać i gdzie skręcić. Do Krakowskiego nie da się dojechać, trzeba skręcać i kluczyć przez bramy i podwórka. Za Mostem Świętokrzyskim też wpakowałem się w jakieś ślepe drogi, do Targowej nie dało się dojechać, jak nie ogrodzenie metra, to przebudowa Stacji Warszawa-Stadion. W końcu przez plac budowy, obok Stadionu Narodowego dotarłem do Zielenieckiej. To była naprawdę trudna droga. Potem alejką obok Jeziorka Kamionkowskiego do Grochowskiej i przez bazarek do Mińskiej. Powrotną drogę pokonałem samochodem, a korki sprawiły, że czas jazdy był traki sam. Dziś był dzień zdecydowanie nie do jazdy, ani rowerem, ani samochodem.
PS.
Dopiero dziś zauważyłem, że wiosna przyszła z zaskoczenia :)
Pierwsze wiosenne pączki © yurek55

Jeszcze tylko peleryna :D
- 21:23 sobota, 24 marca 2012 | linkuj
@rmikke Ten działa. Tak trochę w klimacie Lorda Vadera wyglądasz
- 18:51 sobota, 24 marca 2012 | linkuj
Hmm... a ten link działa?
- 22:51 piątek, 23 marca 2012 | linkuj
Też bym tak pojechał i też jeżdżę jezdnią, ale dziś na Topiel miałem sprawę do załatwienia po drodze.
A ten link do wyglądu nie działa
- 19:19 piątek, 23 marca 2012 | linkuj
W sumie, dziś tak jechałem, nie zdziwiłbym się, jakby się okazało, że się mijaliśmy. Jakby co, wyglądam tak: http://u.42.pl/2Ieg
- 18:17 piątek, 23 marca 2012 | linkuj
Ja tam z Ronda ONZ czasem jeżdżę w okolicę, gdzie Mińska łączy się z Grochowską - i zdecydowanie wybieram Poniatoszczak, Park Skaryszewski i Międzynarodową. Z tym, że jeżdżę jezdnią, więc nie rusza mnie, że przejścia na wiadukcie Poniatoszczaka są w tej chwili zamknięte w ramach malowania trawy na zielono przed Euro.
- 18:12 piątek, 23 marca 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yslan