Informacje

  • Wszystkie kilometry: 160603.36 km
  • Km w terenie: 2852.65 km (1.78%)
  • Czas na rowerze: 343d 03h 07m
  • Prędkość średnia: 19.46 km/h
  • Więcej informacji.
button stats bikestats.pl ... i w latach poprzednich

AD 2024 button stats 
bikestats.pl

AD 2023 button stats 
bikestats.pl

AD 2022 button stats 
bikestats.pl

AD 2021 button stats 
bikestats.pl

AD 2020 button stats 
bikestats.pl

AD 2019 button stats 
bikestats.pl

AD 2018 button stats 
bikestats.pl

AD 2017 button stats 

bikestats.pl

AD 2016 button stats 

bikestats.pl

AD 2015 button stats 

bikestats.pl                   AD 2014 button stats 

bikestats.pl                   AD 2013 button stats 

bikestats.pl                   AD 2012 button stats 

bikestats.pl                  AD 2011 Gminobranie



Pogoda na rower

Pogoda Warszawa

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy yurek55.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Piątek, 26 września 2025 Kategoria > 100, kwadraty, squadrathinos

Dwoma pociągami i rowerem

Ponieważ kierunek wschodni mi się chwilowo przejadł, wybrałem się po kwadraty na zachód. Nie bez znaczenia był rzecz jasna kierunek wiatru. który w założeniu miał początkowo pomagać, a potem nie przeszkadzać. Ranek dość zimny, ale do stacji Warszawa Rakowiec mam raptem dziesięć minut, a w pociągu już ciepło i przyjemnie. Po godzinie jestem w Modlinie, ale temperatura nadal nie rozpieszcza i z małymi przerwami do samego końca jest mi nieco chłodnawo. Przerwa była w lesie i na piaszczystej drodze, gdzie momentalnie tak się zgrzałem, że najpierw zdjąłem podkoszulkę, a potem i kurtkę. Zostałem w koszulce z długim rękawem i tak już jechałem do końca. Temperatura nominalnie wydawała się niezła, Garmin pokazywał nawet 20°C, ale syberyjski wiatr skutecznie niwelował komfort termiczny. A sama jazda? Początkowo na skrzydłach silnego wiatru bardzo szybkie tempo i średnia pod
23 km/h. Później, na odcinkach terenowych, znacząco spadła, a za Wyszogrodem już miałem wiatr z boku i nie udało się jej poprawić. 
Osobną kategorią jest jazda po drodze krajowej numer pięćdziesiąt. Musiałem nią jechać od Wyszogrodu i to był najmniej przyjemny fragment mojej podróży, Ruch ciężarówek jest bardzo duży i nie wszyscy kierowcy zachowują właściwy odstęp przy wyprzedzaniu. Podmuch takiego kolosa jadącego 100 km/h kilka razy zachwiał moim torem jazdy. Nic przyjemnego. To już wolałem jechać pod wiatr, bo choć ciężko, to przynajmniej bezpiecznie. Na stację w Sochaczewie wjechałem z zapasem kilkuminutowym i resztę podróży odbyłem siedząc wygodnie i odpoczywając w pociągu. 

Max square: 60x60
Max cluster: 4104 (+20)
Total tiles: 7083 (+19)
Squadrathinos (+261)

Widok z kładki rowerowo - pieszej
Widok z kładki rowerowo - pieszej © yurek55
DK50, kładka i krzyż
DK50, kładka i krzyż © yurek55
Most długość 1200 metrów wybudowany w latach 1996 - 1999
Most długość 1200 metrów wybudowany w latach 1996 - 1999 © yurek55
tablica informacyjna
tablica informacyjna © yurek55
Wisła w Wyszogrodzie
Wisła w Wyszogrodzie © yurek55
Jan Felicjan Owidzki malarz z Lubiejowa w 100 i 110 rocznicę śmierci Pro memoria
Jan Felicjan Owidzki malarz z Lubiejowa w 100 i 110 rocznicę śmierci Pro memoria © yurek55
Wjeżdżamy do Sochaczewa
Wjeżdżamy do Sochaczewa © yurek55
Fotka z mostu w Sochaczewie, Bzura
Fotka z mostu w Sochaczewie, Bzura © yurek55


  • mapa trasy mini
  • DST 102.70km
  • Teren 8.00km
  • Czas 05:16
  • VAVG 19.50km/h
  • VMAX 39.02km/h
  • Temperatura 16.0°C
  • Kalorie 3082kcal
  • Podjazdy 493m
  • Sprzęt Holenderka
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Co do drogi krajowej 50 to prawda, jedna z bardziej niebezpiecznych dróg dla cyklistów. O laur pierwszeństwa może iść w zawody z drogą nr 15 na jej warmińsko mazurskim odcinku.
teich
- 13:29 poniedziałek, 29 września 2025 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nages
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl