Piątek, 5 kwietnia 2024 Kategoria 50-100, bieda-gravel, squadrathinos

Przez Lasy Sękocińskie

Znów wkręciłem się w kwadraciki i to poczynając od najbliższego, przy ulicy Jutrzenki. Długo już ta biała plama mnie męczyła i w końcu od innej strony go zaatakowałem i się udało. To właśnie ten.

Później jeszcze wielokrotnie zatrzymywałem się, patrząc na mapę w telefonie, gdzie skręcić i jak daleko jechać, a to bardzo rzutuje na prędkość i przejechane kilometry. Do tego drogi przez las bywają teraz grząskie i błotniste, tak samo jak drogi gruntowe, prowadzące do tych nowo wybudowanych osiedli pączkujących wokół Warszawy. A dziś dużo było jeżdżenia po lesie i chyba nawet zaczynam to trochę lubić. W ciszy lepiej słychać głos w słuchawce, a ostatnio namiętnie słucham rozmów w Kanale Zero. Dziś odsłuchałem wywiad Mazurka z żydowskim ambasadorem w Polsce, panem Jakowem Lavine, a potem komentarz-uzupełnienie Mazurka. Dyplomata po zejściu z wizji, darł na niego mordę za niewłaściwe pytania. Stanowski powiedział, że po takim pokazie buty, wyższości i pouczania, Polska powinna go wydalić z naszego kraju, bo nawet jak ktoś nie jest, to zostanie antysemitą. Kto ciekawy, niech sam obejrzy.
PS. Trzy tysiące kilometrów pękło!