Sobota, 24 czerwca 2023 Kategoria 50-100, bieda-gravel

Troszkę gravelowo

Nie miałem żadnego pomysłu na trasę i to do tego stopnia, że już na samym początku jazdy skręciłem w ulicę Berestecką i pojechałem wzdłuż torów sprawdzić, dokąd droga prowadzi. Nigdzie nie prowadziła. Potem inną, zapomnianą przez Boga i ludzi uliczką Włochowską dojechałem do innych torów kolejowych i wzdłuż nich dojechałem po trawie i wertepach, do stacji Aleje Jerozolimskie. Tu już wystarczyło do zaspokojenia mojej ciekawości i dalej znanymi drogami, przez Gołąbki dotarłem do Ożarowa. Po przejechaniu drogi na Poznań znalazłem się w Wieruchowie i przez zachodnie wioski pojechałem do Leszna. Powrót przez Mariew, a stamtąd, korzystając z opon gravelowych, przez Kampinos do Truskawia. To trzy kilometry drogi, wysypanej ostrymi kamieniami wielkości orzecha włoskiego i na dodatek luźno związanymi z podłożem. Prędko znowu tamtędy nie pojadę. W Klaudynie ulica Ekologiczna od miesięcy broni dostępu do ulicy Estrady, ale rowerem da się przejechać. Ostatni remontowany odcinek, który przejechałem, to już blisko domu ulica Kolejowa. Szerokie opony dają więcej możliwości, więc póki mam je założone, to staram się to wykorzystać.
Pogoda w miarę dobra i choć chmury straszyły deszczem, udało się o suchym kole dojechać. Tempo jazdy słabe, ale szybciej nie udawało się jechać pomimo starań. Słabo z formą.

Wąsy i  Witki
Ekologiczną do Estrady © yurek55
Wysypisko Radiowo, widok z Ekologicznej
Wysypisko Radiowo, widok z Ekologicznej © yurek55
Myślałem, że cyrk, a to wesołe miasteczko