Czwartek, 11 maja 2023 Kategoria > 100, kwadraty, bieda-gravel

Warka, łatanie dziur - nie do końca skuteczne

Na dziś uszykowałem sobie trasę z Warki, połączoną z łataniem okolicznych dziur w kwadratach. Kilka razy już tam byłem, ale zwykle wybierałem najbardziej oczywiste drogi i dopiero zbieranie kwadratów wymusza szukania innych tras. Pogoda dobra na rower i to włącznie z temperaturą, która nawet rano zapewniała komfort termiczny. Pociąg do Radomia o 8:46 odjeżdża teraz z peronu dziewiątego, więc trzeba przeprawić się górą nad torami i dojechać spory kawałek, ale rowerem to nie problem. Gorzej mają piesi z walizkami na kółkach, bo droga jest z wyszczerbionych płyt betonowych. Podróż do Warki trwa zaledwie godzinę i po opuszczeniu pociągu, przesiadłem się na właściwy środek lokomocji i ruszyłem w drogę powrotną. Ponieważ byłem w zagłębiu sadowniczym, przez pierwsze pięćdziesiąt kilometrów nie zauważyłem żadnych pól uprawnych, za to plantacji drzew i krzewów owocowych oraz truskawek, było pod dostatkiem. Dodam jeszcze dwa słowa o gravelowych oponach Gravelking SK+ 32mm. Ich szerokość, a bardziej jeszcze bieżnik, pozwala naprawdę jechać po gorszych nawierzchniach. Poprzednie opony Maxiss Detonator, choć o tej samej szerokości, na podobnej nawierzchni zmuszały mnie do prowadzenia roweru, więc to jednak bieżnik robi podstawową robotę.  I na koniec. Zauważyłem, że ominąłem dwa kwadraty i zawdzięczam to jedynie swojemu gapiostwu, albo pomroczności jasnej. Ale nie ma tego złego - będzie okazja do powrotu w te okolice.
Max square: 47x47
Max cluster: 2735 (+29)
Total tiles: 5379 (+14)

Zjazd z kładki nad torami
Zjazd z kładki nad torami © yurek55
Pociąg do Radomia jak zawsze pusty
Pociąg do Radomia jak zawsze pusty © yurek55
Lim-2 - czyli MiG 15bis
Lim-2 - czyli MiG 15bis © yurek55
Bohaterskim lotnikom Pierwszego Pułku Lotnictwa Myśliwskiego
Bohaterskim lotnikom Pierwszego Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa" - społeczeństwo Warki 23 VIII 1969 © yurek55
Opony Gravelking dają radę w terenie
Opony Gravelking dają radę w terenie © yurek55
Pięćdziesiąt kilometrów wśród sadów
Pięćdziesiąt kilometrów wśród sadów © yurek55
Sanktuarium w Pieczyskach
Sanktuarium w Pieczyskach © yurek55
Runów, wreszcie chyba kończą po latach