Czwartek, 3 listopada 2022 Kategoria <50

Potrącenie na przejeździe rowerowym

To moje czwarte spotkanie z samochodem, a pierwsze podczas jazdy drogą dla rowerów na ulicy Popularnej. Tym razem pani za kierownicą była przekonana, że to rowerzyści mają obowiązek się zatrzymać! Przed wjechaniem na przejazd rowerowy przy przejściu dla pieszych!  Mnie się wydawało, że wyjeżdżająca z bocznej uliczki pani mnie widzi - i zapewne tak było - ale pomimo to trafiła mnie w przednie koło. Widać było, że nie zamierzała mnie przepuszczać. Kiedy jednak uświadomiłem ją, kto ma w takiej sytuacji pierwszeństwo i wspomniałem o wezwaniu policji, zmieniła zdanie i zaczęła mnie mocno przepraszać i prosić bym tego nie robił. Oliwy do ognia dolał też przejeżdżający kierowca, który stanowczo namawiał mnie na danie jej nauczki w postaci mandatu. Ja mam jednak chyba za miękkie serce, a poza tym nie chciałem tracić czasu na czekanie. Wybrałem wyjście polubowne w postaci rekompensaty pieniężnej i podwiezienia mnie do domu. Jechać się niestety nie dało, bo koło było za mocno pokrzywione. Innych strat w ludziach, ubraniu i sprzęcie nie było, nic mi się nie stało, nic mnie boli. Znowu się udało.
PS. Przejazd zakończony w miejscu zdarzenia we Włochach.

• mapa trasy mini

Jurek masz już na blogu wklejki ze stravy po nowemu ;)
Nie musisz już wklejać linków z connecta. Wiecęj info na forum w wątku który założyłeś.
mapki ze stravy
blase
- 20:09 piątek, 4 listopada 2022 | linkuj
Pierwszy raz, jadąc Popularną, wybrałem drogę rowerową, a nie jezdnię. To mam za swoje! :)
- 15:31 piątek, 4 listopada 2022 | linkuj
Aj, Ale pech! Dobrze że nic Ci się nie stało.
Faktycznie chyba niektórym się wydaje że teraz mają pierwszeństwo z rowerem nawet z podporzaądkowanej.
blase
- 14:06 piątek, 4 listopada 2022 | linkuj
To wszystko przez nagłośnienie w necie, że ktoś zmienił przepisy na niekorzystne dla rowerzystów. Teraz kierowcy uważają, że to oni mają pierwszeństwo nawet wyjeżdżając z podporządkowanej albo skręcając w prawo.. Trzeba bardzo uważać. Dobrze, że nic Ci się nie stało. Koło kupisz nowe.
Ps. A miękkie serce.. w końcu to kobieta i to za kierownicą:)
- 08:12 piątek, 4 listopada 2022 | linkuj
Widelec cały. Mnie też hulajnoga bardziej sponiewierała niż dziś samochód.
- 22:15 czwartek, 3 listopada 2022 | linkuj
Auć. Widelec przetrwał? Ja po zderzeniu z hulajnogą martwiłem się, ale widelec nadal się trzyma.
andale
- 22:01 czwartek, 3 listopada 2022 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eczet