Wtorek, 31 maja 2022 Kategoria > 100, kwadraty

Trasa wschód-zachód

Okno pogodowe należało wykorzystać maksymalnie jak się da, toteż zaplanowałem sobie na dziś trasę ponad stukilometrową. Ale żeby taki dystans nie poszedł na marne, trzeba choć kilka nowych kwadratów zaliczyć. Tym razem swój stan posiadania powiększyłem o dwa, czyli cel został zrealizowany. Te dwa kwadraty leżały aż za Sochaczewem i dojechałem do nich, jadąc cały czas drogą wojewódzką numer 580. Zrobiłem to pierwszy raz, bo zwykle wybieram inny wariant, ale dziś chciałem maksymalnie uprościć trasę. Zacząłem od Babic, przez Borzęcin, Zaborów, Leszno, Kampinos, Żelazową Wolę aż do Sochaczewa. Po okrążeniu tego miasta od zachodu mogłem wracać i teraz już pojechałem mniej ruchliwymi drogami, a częściowo całkiem pustymi. Nadal trwa bowiem budowa ronda na przecięciu mojej drogi i tej z Niepokalanowa do Kampinosu i praktycznie nic nie jeździ. Dalej, no drodze z Leszna przez zachodnie wioski, też kawałkami jest ruch wahadłowy, bardziej upierdliwy niż osiem dni temu. Wtedy dopiero zaczynali, teraz jest więcej takich kawałków. Niedługo tras mi zabraknie i nie będę miał którędy jeździć. :) W Każdym razie kierunek zachodni na razie odpuszczam, a z Gassów też inną drogę do Piaseczna trzeba będzie wybierać.

Droga wojewódzka 580 - Zaborów
Droga wojewódzka 580 - Zaborówek © yurek55
Żelazowa Wola © yurek55
Ruiny prezentują walory krajobrazowe
Ruiny prezentują walory krajobrazowe © yurek55
Ruiny zamku, co szczęścia nie miał
Ruiny zamku, co szczęścia nie miał © yurek55
Rozlazłów
Rozlazłów © yurek55
Budowa ronda
Budowa ronda © yurek55
Budowa ronda2
Budowa ronda2 © yurek55

PS. Dlaczego zamek w Sochaczewie nie miał szczęścia?

Dwa zachodnie kwadraty
Dwa zachodnie kwadraty © yurek55
Bezchmurnie, 15°C, Odczuwalna temperatura 14°C, Wilgotność 72%, Wiatr 2m/s z ZPłdZ - Klimat.app