Niedziela, 27 lutego 2022 Kategoria <50, przed śniadaniem

Zimny poranek

Jazda na głodniaka podobno nie jest wskazana, ale mnie nad morzem zdarzało się nawet sto kilometrów przed śniadaniem robić i nic złego się nie działo. Mnie taki poranny wysiłek dobrze robi i z przyjemnością zasiadam po powrocie do śniadania. Dziś pojechałem przez Wilanów do Powsina, ale tym razem nie skręciłem w stronę Gassów, tylko wybrałem jazdę prosto. Nawet się początkowo ucieszyłem, bo myślałem że drogę rowerową z Powsina do Konstancina poprowadzili, tak jak jest po drugiej stronie w kierunku Warszawy. Ale jednak nie. Kiedyś po zachodniej stronie ulicy Łukasza Drewny było tej drogi pięćdziesiąt metrów, teraz jest może z trzysta i znak, że teraz w prawo polna droga zaprowadzi nas do Lasu Kabackiego.
Lubicie takie zakończenia dróg rowerowych?
Lubicie takie zakończenia dróg rowerowych? © yurek55
Można jechać w prawo do Lasu Kabackiego
Można jechać w prawo do Lasu Kabackiego © yurek55

Ja potrzebowałem jechać prosto, ale po kilkuset metrach znak "zakaz jazdy rowerem" zmusił mnie do przejechania na drugą stronę i wjazd na ddr. Później, zgodnie z planem skręciłem w Borową przechodzącą w Prawdziwka i koło Ogrodu Botanicznego wspinając się pod górę dojechałem do Kierszka. Minąłem Józefosław dotarłem do Puławskiej, ale że nie chciałem jechać przez miasto, skręciłem w kierunku miejscowości Dawidy i stałą trasą wróciłem do domu.

Na Wirażowej jak zwykle
Na Wirażowej jak zwykle © yurek55

Zachmurzenie umiarkowane, 1°C, Odczuwalna temperatura -1°C, Wilgotność 90%, Wiatr 2m/s z PłnPłnW - Klimat.app