Sobota, 16 października 2021

Jak nie wiesz gdzie jechać, jedź na Gassy!

Nie bardzo miałem ochotę na kręcenie, ale parę dni wypadło z rowerowania, a na dziesięć tysięcy kilometrów, pomimo bardzo słabego lata, jeszcze jakaś szansa  jest. Na dłuższy dystans czasu było za mało, ale na Gassy w sam raz.  Trochę nieprzyjemnie zaskoczyła mnie temperatura i wiatr, bo to już chyba nadchodzi ten czas, by na jesienny zestaw ubraniowy się przestawić. Jak dotąd jeżdżę w krótkich spodnich i "papierowej" kurteczce na koszulkę letnią założonej, ale dziś jak usiadłem w drugiej kawiarni Maćka Grubiaka,  Full Gassy, to było chłodnawo. To  znaczy jeździć się w tym stroju jeszcze da, ale siedzieć pod chmurką, już nie bardzo. Szybko więc skonsumowałem ciastko, wypiłem kawę, poprawiłem lemoniadą i wróciłem do domu.  Żałuję tylko, że nie pojechałem od początku stałą trasą, tylko kręciłem się bez sensu po uliczkach Raszyna tracąc czas, bez przyrostu kilometrów. Nawet chciałem zawrócić do domu, ale oparłem się pokusie. I to jest dobra wiadomość. A druga dobra wiadomość, to asfalt na ulicy Prętowej za mostkiem na Wilanówce. Wreszcie po tylu latach położyli brakujące 50 metrów. Brawo!

Rynek w Piasecznie
Godziny pracy promu © yurek55
Jeziorka w Obórkach
Jeziorka w Obórkach © yurek55
Hosanna! Radujmy się, albowiem asfalt się pojawił!
Hosanna! Radujmy się, albowiem asfalt się pojawił! © yurek55
Jesień
Jesień © yurek55
Zachmurzenie umiarkowane, 10°C, Odczuwalna temperatura 9°C, Wilgotność 76%, Wiatr 5m/s z Z - Klimat.app