Niedziela, 25 lipca 2021 Kategoria 50-100, Gassy

Kiedy łapiesz snejka i dowiadujesz się, że wozisz dziurawą dętkę zapasową, a do łatek skończył się klej w tubce

Po dłuższej przerwie wybrałem się w niedzielny poranek na przedśniadaniową trasę po trójkącie. Trasa znana do bólu, z nowości - skończony remont i nowy asfalt na ulicy Ruczaj. Tym razem z powodu niedoczasu do samego centrum Piaseczna nie dojechałem, tylko skręciłem w Puławską i drogą dla rowerów dojechałem na Ursynów. Na ulicy Poleczki zaszło tytułowe zdarzenie i muszę przyznać, że taka kumulacja pecha zdarzyła mi się pierwszy raz. Bywało już i tak, że łapałem nawet dwie gumy, ale zawsze dawałem sobie radę, a dziś niestety nie. Użyłem nawet ostatniej deski ratunku w postaci łatek samoprzylepnych z Aliekspress, lecz skutek był mizerny. Po naklejeniu DWÓCH sztuk, przejechałem około kilometra i znowu z tyłu było pusto. Do przystanku przy Żwirki i Wigury dotarłem trochę jadąc na flaku, a trochę prowadząc i reszta już autobusem.
Reasumując: miałem zapasową dętkę, miałem łatki zwykłe, miałem łatki samoprzylepne - a do domu na rowerze nie wróciłem.

Droga na Gassy
Droga na Gassy © yurek55
Żółto i zielono
Żółto i zielono © yurek55
Gassy
Gassy © yurek55

Bezchmurnie, 23°C, Odczuwalna temperatura 23°C, Wilgotność 68%, Wiatr 4m/s z WPłdW - Klimat.app