Wtorek, 26 stycznia 2021 Kategoria kwadraty, 50-100

Marznie mi lewa noga, też tak macie? :)

Kolejny raz wsiadłem do pociągu relacji Warszawa - Skierniewice, ale tym razem wysiadłem w Międzyborowie, czyli jak dotąd najdalej. Następna stacja to już Żyrardów i tam też kiedyś będę musiał dojechać, by likwidować białe plamy, czyli puste kwadraty. Tym razem trasa prowadziła asfaltami, a po lesie i resztkach śniegu i lodu wypadło całkiem niewiele. Do tego wiatr zachodni, a ja jechałem na północny - wschód, więc też całkiem nieźle. Tylko początek zupełnie skopałem i pojechałem zupełnie nie w tą stronę co trzeba. To moja wina, nie nawigacji, bo ustawiłem nie tę trasę, więc Garmin prowadził mnie do jej początku w Jaktorowie. :) Nadrobiłem dziesięć kilometrów, ale za to widziałem pościg za piątką koni, biegnących z rozwianymi grzywami po drodze wojewódzkiej 719. Ja jechałem drogą rowerową i je wyprzedziłem, ale potem one też wybrały ten wariant i zaczęły mnie doganiać. Słyszałem stukot kopyt coraz bliżej i zastanawiałem się jak je zatrzymać, ale właścicielka tej mini stadniny dogoniła nas samochodem, skręciła i zatrzymała auto pomiędzy mną i końmi. Te skręciły w pole, ja pojechałem prosto i co było dalej już nie wiem.  Fajnie to wyglądało jak sznurek samochodów powoli jechał za biegnącymi końmi, a te z przeciwka, grzecznie stawały na poboczu i przepuszczały.

Kościół pw Świętych Piotra i Pawła w Skułach
Kościół pw Świętych Piotra i Pawła w Skułach © yurek55
Kościół i dzwonnica
Kościół i dzwonnica © yurek55
Skulski las
Skulski las © yurek55

Pochmurny, -1°C, Odczuwalna temperatura -3°C, Wilgotność 87%, Wiatr 8 m/s z ZPłnZ - Klimat.app
  • Temperatura -1.0°C

@Meteor. Dzięki, mam w planach te tereny eksplorować, ale jeszcze nie rysowałem trasy. Mam nadzieję, że że mapy od nawigacji uwzględniają fakt rozebrania wiaduktu nad torami. A droga rowerowa jest nadspodziewanie przyzwoita, to prawda.
- 10:46 sobota, 30 stycznia 2021 | linkuj
Aha, jakbyś z Żyrka leciał na Mszczonów, to podpowiem, że w Świnicach nie ma wiaduktu nad torami na drodze Wręcza - Mszczonów. Dopiero buduje się nowy i jeszcze trochę to potrwa.
meteor2017
- 08:12 sobota, 30 stycznia 2021 | linkuj
O, widzę że się władowałeś w nową ddr-kę z Międzyborka do Jaktorowa ;-) O dziwo nawet może być (tylko przejazd przez sam Jaktorów jest koszmarny - starymi kostkowymi śmieszkami i innymi atrakcjami jak światła z niedziałającym przyciskiem). Szkoda tylko że zaraz za Jaktorowem się urywa (wraz z końcem gminy), bo gdyby do Grodziska ją dociągnęli, to może bym czasem z niej skorzystał, bo istotnie skracałaby mi trasę... do Jaktorowa zaś mam optymalną, niewiele dłuższą trasę bocznymi drogami, którymi się jedzie przyjemniej niż przy wojewódzkiej.

Tam jest w okolicy kilka stadni, co najmniej dwie (a przy tej ddr-ce można nawet spotkać owce na jednej z działek), tak więc konie można spotkać w różnych sytuacjach... ale takiej akcji nie widziałem ;-)
meteor2017
- 08:11 sobota, 30 stycznia 2021 | linkuj
Mi marzną trzy palce u prawej dłoni,muszę to kontrolować :( SKS
strus
- 15:47 środa, 27 stycznia 2021 | linkuj
Chyba dokręciłabym do 100. Może wtedy zmarzłyby obie nogi..:)
- 21:02 wtorek, 26 stycznia 2021 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owduz