Sobota, 21 listopada 2020 Kategoria 50-100, kwadraty

Okolice Grodziska

Znane porzekadło mówi: do trzech razy sztuka. Właśnie po raz trzeci nawiedziłem okolice Grodziska Mazowieckiego i ponownie kilkanaście metrów zabrakło, do zaliczenia kwadratu w tym mieście. Niezbyt uważnie popatrzyłem na mapę kreśląc ślad przejazdu i wpadka gotowa. Garmin prowadzi mnie niezawodnie przez te wszystkie zadupia, ale w przypadku awarii zginąłbym jak ciotka w Czechach. Pogoda, a właściwie temperatura, nieco poniżej komfortu, a im dłużej jechałem, tym bardziej się wychładzałem. Wprawdzie początkowo miałem zamiar wracać na kołach i kolejną setkę machnąć, ale w tej sytuacji wybrałem koła pociągu. Znów dopisało mi szczęście i prosto z roweru przesiadłem się do czekającego na stacji składu. Tym razem miałem dwanaście minut zapasu. Bilet kupiłem w aplikacji SkyCash, to spora wygoda, nie trzeba szukać kasy, konduktora, ani biletomatu.
Ponieważ wcześniej wróciłem, zdążyłem jeszcze odebrać zamówiony olej do łańcucha.

Żaby strzelają gole :)

Cmentarz wojenny w Budach Zosinych © yurek55

Wiejska droga
Wiejska droga © yurek55

Niewielkie zachmurzenie, 2°C, Odczuwalna temperatura -2°C, Wilgotność 91%, Wiatr 4m/s z Z - Klimat.app