Wtorek, 29 września 2020 Kategoria <50

Śladem serwisów Huawei - gniazdo ładowania w lapku

Mój zaufany fachowiec od komputerów i laptopów stwierdził, że gniazdo ładowania w moim lapku jest zintegrowane z płytą główną i ponieważ sprzęt jest nowy, to on nie chce tam grzebać i narażać mnie na utratę gwarancji. Zrobił tyle ile mógł, ale według niego naprawa była nieskuteczna i nic nie policzył. Poradził wizytę w autoryzowanym serwisie w Arkadii, ale uprzedził, że może zaboleć.  Na drugą wycieczkę zabrałem stary rower, bo jednak trochę strach zostawiać Bystrego bez opieki, tym bardziej z kierownicą aero. :) Okazało się, że serwis z Arkadii wyniósł się już w lipcu i po zasięgnięciu języka, trafiłem w końcu do ich nowej warszawskiej lokalizacji, na Sienną przy Złotych Tarasach.  Młody człowiek pokombinował z różnymi kablami i ładowarkami i w końcu znalazł takie ustawienie, że zaczęło ładować. Zapytałem przy okazji o koszt wymiany płyty głównej i wynosi ona circa 65-70% wartości i całego laptopa.  Tak się teraz produkuje wszystko, zamiast wymienić jakąś duperelkę za kilkadziesiąt złotych, klient musi płacić grubą kasę, albo - jeszcze lepiej - kupić nowy sprzęt.  Na szczęście, odpukać!, ładowanie na razie działa.

Duże zachmurzenie, 15°C, Odczuwalna temperatura 15°C, Wilgotność 80%, Wiatr 3m/s z W - Klimat.app