Czwartek, 16 kwietnia 2020 Kategoria 50-100, Piaseczno/Ursynów

Odebrać maseczki

Przed wieczorkiem pojechałem do Piaseczna przywieźć cienkie maseczki, bo w tych co mamy nie da się oddychać. Ja zresztą i tak nie będę nosił, bo nie mogę oddychać. Nawet jeżdżąc w siarczystym mrozie nie zakładałem kominiarki ani bufa na twarz, więc tym bardziej teraz nie będę. Nie mam zamiaru się udusić.
Spóźniony zajączek wielkanocny.

Też miałem kiedyś problemy z oddychaniem. Góry mnie z tego "wyleczyły". ;)
mors
- 08:02 poniedziałek, 20 kwietnia 2020 | linkuj
W rozporządzeniu brzmi to dokładnie tak:
"2. Obowiązku określonego w ust. 1 nie stosuje się w przypadku:
...
3) osoby, która nie może zakrywać ust lub nosa z powodu stanu zdrowia (...) okazanie orzeczenia lub zaświadczenia w tym zakresie nie jest wymagane"
- 07:11 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj
A poza tym:

"Zakrywać usta i nos muszą co do zasady wszyscy. Wprowadzamy jednak kilka wyjątków. Wśród nich znajdują się:
...
- osoby, które mają problemy z oddychaniem (okazanie orzeczenia lub zaświadczenia nie jest wymagane)"
- 22:18 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj
Z pomysłów na ultralekką maseczkę (od innego bikestatsowicza) - bandaż elastyczny :-)
- 22:12 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj
Ja w maseczce jeździł nie będę.
- 17:17 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj
Aha i okulary nie parują, bo w zasadzie swobodnie się oddycha przez niego.
- 08:06 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj
Aż tak to nie :-) Aczkolwiek firanka nie jest złym pomysłem... lavinka kiedyś kupowała różne materiały (resztki na wyprzedaży, bo nie potrzebowała dużych ilości) i trafił się jeden taki właśnie lekki, przewiewny (fotki u mnie we wpisie, choć pewnie za dużo nie widać odnośnie samego materiału)... trzeba po prostu poszukać odpowiednich materiałów (może coś w szafie się znajdzie), dobry może być np. taki ze zwiewnych szali.
O ile kłopoty z oddychaniem może i wynikają z "zablokowania się w głowie" o tyle zaparowywanie okularów to już czysta fizyka. Niestety właśnie to całkowite zamglenie okularów powoduje, że rezygnuję z użycia maseczki wszędzie gdzie mogę się wymigać argumentem ,że jestem w oddaleniu od innych.. Ciekawi mnie ten ultralekki materiał ,o którym pisze kolega Meteor. Co to może być dla przykładu? Kawałek firanki?
teich
- 07:52 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj
Jeśli ktoś z Was ma możliwość uszycia, to polecam maseczkę z ultralekkiego i przewiewnego materiału... wczoraj po południu testowałem i jest ok (a było ciepło, zwłaszcza jadąc z wiatrem), aż się dziwiłem tym narzekaniom na maseczki na bikestatsie ;-)

Dziś rano wyskoczyłem na miasto w zwykłej maseczce i mimo że było jeszcze poniżej 10 stopni (ale słonko już ładnie świeci), to miałem serdecznie dość tej maseczki i zrozumiałem te narzekania.

Przy czym taka ultralekka maseczka jest lepsza na ciepłe dni od np. kominka, bo nie zasłania szyi.
- 07:11 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj
Oj tam, w głowie się dusisz, tam się odblokuj. Możesz na początek tylko usta zasłaniać, maseczki trochę ponosimy.
- 20:27 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa konag