Wtorek, 7 stycznia 2020 Kategoria <50

Miejskie wioski

Coś ostatnio brak mi chęci do jeżdżenia i dziś właściwie zmusiłem się do pojechania do córki, choć tak naprawdę nie miałem po co. Ale wymysliłem sobie, że zabiorę książkę i kabelek zasilajacy od MiBanda, których zapomniałem w niedzielę. Przy okazji zapusciłem sie w rejony mało znane tzn., jakieś uliczki w Jeziorkach Północnych i Pyrach, stąd tytuł wpisu. A jadąc różnymi "tanecznymi" uliczkami, których nazwy brzmią znajomo, zastanawiałem się jedynie nad krokami do sztajerka. Tego tańca dalibóg z niczym nie kojarzę, choć nazwa nie jest mi całkiem obca. Aha! Figur gawota też nie znam. :) Po przejechaniu na drugą stronę Puławskiej, zagłębiłem się w uliczkę Żołny, bo zawsze mnie intrygowało, co tam jest na końcu. No to już wiem.
Bloki i Straż Pożarna na Filipiny Płaskowickiej, po drugiej stronie POW- widok od strony południowej. © yurek55
A tu drugie zdjęcie, które zawsze chciałem zrobić, ale nigdy tam nie zajechałem rowerem.
Budowa POW na Ursynowie przy Puławskiej
Budowa POW na Ursynowie przy Puławskiej © yurek55
U córki tym razem spędziłem tylko kilknaście minut i wracając wydłużyłem nieco trasę, coby znowu nie jechać tymi samymi uliczkami co przez ostatnie dni. Zjechałem ulicą Orszady do Wilanowa i przez Śródmieście wróciłem do domu.
Kontrola czasu
Kontrola czasu © yurek55
PS. Zmieniłem szablon i teraz widać kilometrowe podsumowanie wycieczek, ale za to brak batonów z lat poprzednich i innych dodatków. Kiedyś może to poprawię i nie schrzanię szablonu.

Sztajerek to najbardziej warszawski taniec, inaczej polka warszawska. Co do kroków to raczej sugeruję spojrzeć gdzieś w czeluście internetu. Dla mnie to czarna magia.
teich
- 21:56 czwartek, 9 stycznia 2020 | linkuj
Gdybyż to była prawda... U mnie jeżdzić by się dało, gdyby tylko się chciało. :(
- 17:45 środa, 8 stycznia 2020 | linkuj
Nie martw się, gdzieś widziałem że deklaracji było ok. 900 a ukończyło w Polsce 300. Pogoda zrobiła swoje.
- 22:44 wtorek, 7 stycznia 2020 | linkuj
Myślałem że nikt tego nie zapamięta ale Marek jesteś jak mój wyrzut sumienia. Dałem dupy, wiem. :(
Batony historyczne kiedyś wstawię, może jutro? Trochę się boję grzebać w kodzie szablonu bo już zapomniałem jak to się robi.
- 22:07 wtorek, 7 stycznia 2020 | linkuj
No i Rapha też padła ...
- 20:10 wtorek, 7 stycznia 2020 | linkuj
UUu lipa, batonów nie ma :P
- 20:08 wtorek, 7 stycznia 2020 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa