Środa, 17 kwietnia 2019

Cieplutko

Jakoś tak się porobiło, że budzę się później niż kiedyś i nie wyskakuję od razu po śniadaniu na rower, tylko siedzę. A gdy w końcu się zbiorę w sobie, to z reguły jest już późno i czasu na długie dystanse nie ma. Dziś też wiedziałem, że za wiele nie powalczę. Najpierw odwiedziłem w Nadarzynie brata, pogadaliśmy, kawy sie napiłem, ciasta pojadłem i dopiero pojechałem dalej. Za wiele nie przejechałem, bo do parku pałacowego w Młochowie zawitałem, po alejkach się posnułem, na ławeczce w słoneczku posiedziałem, banana zjadłem i dopiero zacząłem naprawdę jechać. Jak już byłem w okolicach Piaseczna, to jeszcze na chwilkę do córki wpadłem, uzupełnić płyny, bo w bidonie posucha się zrobiła. No i powrót stałą trasą przez południowe wioski.
Ubrałem się nieco za ciepło, to znaczy mogłem mieć krótki rękaw, a nie tylko krótkie spodnie. Musiałem podwinąć rękawy, ale i tak było mi gorąco.
Zdjęcia

Tą kładką dla rowerzystów i pieszych nad Alejami Jerozolim skimi jechałem pierwszy raz. Zagapiłem się i pojechałem jak koń dorożkarski w kierunku Ursusa i dalej zachodnich wiosek. Aby wrócić na szlak do Nadarzyna musialem zrobić taki myk i pojechać drogą widoczną w dole.

W Nadarzynie nadal trwaja prace przy budowie dwóch rond i nie ma przejazdu dla samochodów, ale rowerem przejechać się dało. Na południe od miasta widać prace wykończeniowe i zapewne niebawem skończy się męka mieszkańców i kierowców.

A to pałac w parku w Młochowie.