Informacje

  • Wszystkie kilometry: 138547.06 km
  • Km w terenie: 2424.65 km (1.75%)
  • Czas na rowerze: 294d 06h 47m
  • Prędkość średnia: 19.57 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl ... i w latach poprzednich

AD 2023 button stats 
bikestats.pl

AD 2022 button stats 
bikestats.pl

AD 2021 button stats 
bikestats.pl

AD 2020 button stats 
bikestats.pl

AD 2019 button stats 
bikestats.pl

AD 2018 button stats 
bikestats.pl

AD 2017 button stats 

bikestats.pl

AD 2016 button stats 

bikestats.pl

AD 2015 button stats 

bikestats.pl                   AD 2014 button stats 

bikestats.pl                   AD 2013 button stats 

bikestats.pl                   AD 2012 button stats 

bikestats.pl                  AD 2011 Gminobranie



Pogoda na rower

Pogoda Warszawa

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy yurek55.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Czwartek, 7 lutego 2019 Kategoria 50-100

Wieczorna pętelka do Borzęcina

Pomimo słonecznej, pięknej pogody, nie udało mi się wygospodarować czasu w dzień, więc pojechałem wieczorem. Wybrałem standardową drogę na zachodnie wioski i nawet miałem zamiar do Leszna pojechać, ale moja lampka zaczęła coś świrować i skróciłem trasę. Podejrzewam akumulator, bo jak włączałem najmocniejszy tryb świecenia, to po niedługiej chwili samoczynnie przełączała się na tryb najsłabszy. Może Convoy ma tryb oszczędzania baterii, tak jak telefon? W drugiej lampce, tej chińskiej podróbce chińskiego Convoya, nic takiego się nie działo, ale ona świeci dużo gorzej. Nadal mam popsuty licznik i dlatego wydawało mi się, że jadę bardzo szybko. Dopiero w domu przekonałem się, jak bardzo szybko.

Kontrola czasu
Kontrola czasu © yurek55
Aleja, wiadomo jaka i wiadomo gdzie
Aleja, wiadomo jaka i wiadomo gdzie © yurek55
Bystry B w Morach
Bystry B w Morach © yurek55
  • DST 50.00km
  • Czas 02:21
  • VAVG 21.28km/h
  • Temperatura 2.0°C
  • Kalorie 1284kcal
  • Sprzęt Bystry Baranek
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
No nie w połowie w baterii takie przełączanie występuje, bez przesady - tylko pod jej koniec. Po prostu w tym momencie, gdy bateria nie jest już w stanie zasilać używanego właśnie trybu, wtedy automatycznie przełącza się w słabszy tryb, z reguły przy tym kilka razy migając, by ostrzec użytkownika, bo wtedy już bardzo mało prądu zostaje. To też zabezpieczenie przed tym by baterii do zera nie rozładować, bo tego ogniwa li-ion bardzo nie lubią.
wilk
- 20:40 piątek, 8 lutego 2019 | linkuj
Jeszcze nie do końca. Do tej pory w takiej całkowitej ciemności, tylko przy lampce rowerowej, nie jechałem. Ale wszystko przede mną.
yurek55
- 20:14 piątek, 8 lutego 2019 | linkuj
Moja bateria robi to samo. Znacznie zmniejsza moc świecenia, ale już w naprawdę końcowym stadium naładowania. Fajnie, że jeździsz wieczorami. Ma to swój urok, nie?
michuss
- 19:53 piątek, 8 lutego 2019 | linkuj
A ja się obawiałem, że włącznik na wstrząsach sam przełącza.
yurek55
- 22:41 czwartek, 7 lutego 2019 | linkuj
przy baterii naładowanej w połowie (bądź w połowie rozładowanej:)) convoy przełącza się w tryb oszczędny i już długimi nie poświecisz
eliza
- 21:38 czwartek, 7 lutego 2019 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wszeb
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl