Niedziela, 11 marca 2018 Kategoria przed śniadaniem, 50-100

Największa ustawka kolarska w Warszawie

Ustawa zabraniająca handlu w niedzielę i zamknięte dziś galerie, zaowocowały frekwencją na kolarskich ustawkach. Ojcowie rodzin, zwolnieni tym razem z obowiązku zwiedzania nowych świeckich świątyń pod wezwaniem Św. Konsumpcjusza, gremialnie stawili się na zbiórkach, by wspólnie przeżywać radość z jazdy. Ja mijałem dziś najliczniejszą grupę kolarską jaką dotąd udało się spotkać. Popatrzyłem w domu na Stravie i było na tej ustawce około osiemdziesięciu kolarzy amatorów. To był wiosenny debiut grupy Legion.
A to wszystko zawdzięczamy komu? Oczywiście Dobrej Zmianie!

PS. Stara kolarska prawda, że długie spodnie odbierają 10% mocy, to fakt. Autentyczny. ;)
PS. Rano było siedem stopni, a jak wracałem już piętnaście. Wiosna!
Woda oligoceńska na Osiedlu Lazurowa nieczynna z powodu zimy

Rondo Daszyńskiego kierunek płn © yurek55

Rondo daszyńskiego kierunek płd
Rondo daszyńskiego kierunek płd © yurek55

A co mam Ci się przedstawić z imienia i nazwiska jak sama podajesz tylko imię, i nie zarzucaj mi tchórzostwa bo to tak jak bym ci zarzucił, że musisz mieć bardzo ubogie to życie skoro wyciągasz takie proste wnioski. A skoro jesteś pis-iorem to domniemam, że również katoliczką wiec nie życz drugiemu co Tobie nie miłe. Kochaj bliźniego swego jak siebie samego. W porównaniu z Tobą ja życzę Ci wszystkiego dobrego bo my nie pis-ory jesteśmy ponad tą nienawiść którą napędzacie się razem z waszym drabinkowym prezesem.Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Gość - 08:55 środa, 14 marca 2018 | linkuj
Wyłączyć wpisy anonimowe i po problemie.
- 13:48 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj
A Ty mi nie mów co mam oglądać a co nie. - Odmóżdżony za to jesteś TY i przy okazji jesteś też zwykłym prostym tchórzem, co kryje się po kątach z maską anonima ze swoimi poglądami.

Jakbyś był lekko inteligentny to byś lekko skumał że tv nie mam w domu i nie oglądam żadnej propagandy. Wnioski wyciągam z życia i z tego co mnie otacza.
A Tobie jak źle - To bardzo Ci tak dobrze - widocznie na to zasłużyłeś !!
- 13:28 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj
Katana można się sprzedać za 500, ale nie zarzucaj mi związków z po, i przestań oglądać tvp kurwizja bo jak widać na Twoim przykładzie strasznie to odmóżdża. Gość - 07:58 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj
Katana, nie przejmuj się trolami, już skasowałem.
- 17:01 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj
Mała prośba Gościu - nie powtarzaj sloganów z tv tylko sam zacznij myśleć - czy jest Ci osobiście tak naprawdę źle ? i co jest tak naprawdę temu przyczyną ...

Bo póki co PL nie jest rozpieprzona jak np nowoczesne Niemcy czy Francja - gdzie emigranci robią co chcą ...
Polska wcale nie jest skłóconym krajem - faktem jest to, że żadnej władzy nie uda się dogodzić wszystkim.
Osobiście znam 2 rodziny które pobierają 500+ i w tym roku pojadą na wakacje pierwszy raz od kilku lat - więc dla nich jak najbardziej jest to dobra zmiana.

Pokaż gościu kim jesteś :) no chyba że się wstydzisz za swoich idoli z PO - to wtedy zrozumiem twoją anonimowość ...
- 14:46 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj
Z tą dobrą zmiana Cie poniosło Gość - 09:47 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj
hahah, bo na rowerze trza wyglądać sexy :D im bardziej kuse tym szybciej się jeździ :D
- 22:42 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj
Naprawdę PRO ;) Mnie te kurtki z deca trochę wnerwiły - mierzyłem i miałem wrażenie, że one są przeskalowane w dół, że tak powiem. Tzn. jak taka zwykła trekkingowa pasowała mi M (kupiłem) to te kolarskie powinienem zakładać XXL. Chyba, że ja czegoś nie kumam i to ma być takie kuse i opięte? ;)
michuss
- 22:37 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj
Jasne. I od razu szybciej jeżdżę. ;)
- 22:00 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj
Ale zrobiłeś się PRO w tej kurtce :)
- 21:14 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj
Nie przepadam za długimi spodniami bo mam w nich kiepskie wkładki. Ale kolana trzeba chronić.
Damy radę, już niedługo na krótko. Choć dla kolan kupiłem w ub roku ocieplacze na kolana. Fajna rzecz.
- 17:00 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zyokr