Środa, 26 lipca 2017 Kategoria <50

Nielegalny samolot na Placu Defilad

Od czterech, albo pięciu lat stał na działce mój najpierwszy rower z Decathlonu, kupiony jakoś na początku trzeciego tysiąclecia. Rowerka "Bobo" i jakiejś młodzieżówki z dzieciństwa nie liczę. Postanowiłem przywieźć go z powrotem do Warszawy i używać jako zapasowego, np, na gorsza pogodę, albo jakieś inne sytuacje. Napompowałem koła, wyregulowałem przerzutki i rower był gotowy do jazdy. Ponieważ Bystry B. stoi w serwisie na gwarancyjnym przeglądzie, a do odbioru na Grochowie była karma dla kota, odkurzyłem go i pojechałem. Potraktowałem ten dzisiejszy przejazd typowo turystycznie, jeździłem powoli i statecznie, a do tego nawet po chodnikach. Wrażeń opisywał nie będę, bo różnica in minus jest tak kolosalna, że się nie da. Ciężko będzie się do takiej jazdy znów przywyczajać jesienią i zimą.
A teraz fotki.
Klub kolaarski "Orzeł" © yurek55
Mural - Jan Karski, drukarnia
Mural - Jan Karski, drukarnia "Efekt" na Lubelskiej © yurek55
Wytęż wzrok i znajdź wędkarza
Wytęż wzrok i znajdź wędkarza © yurek55
Most Śląsko - Dąbrowski
Most Śląsko - Dąbrowski © yurek55
Można budować na Starym Mieście? Można!
Można budować na Starym Mieście? Można! © yurek55
Zamek Królewski i pierwszy rower
Zamek Królewski i pierwszy rower © yurek55

"To nielegalna konstrukcja" - mówi rzecznik stołecznego ratusza Bartosz Milczarczyk © yurek55
Dzisiaj Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego był na miejscu. Sporządził odpowiednią dokumentację, aby rozpocząć procedurę nakazującą demontaż samolotu © yurek55
Cytaty w podpisach pochodzą z rozmowy z rzecznikiem 12 lipca :)))