Wtorek, 31 stycznia 2017 Kategoria > 100

Nowa trasa z Góry Kalwarii

Miało dziś być inaczej, ale plany się zmieniły i uznałęm, że czas poznawać nowe trasy. Miałem juz od miesiąca w telefonie trasę z Góry Kalwarii, przez Tarczyn i Nadarzyn i bardzo chciałem ją wreszcie przejechać. Przypadkowo zobaczyłem ją na Stravie, a kolega był tak miły, że przesłał mi plik gpx na maila. Zainteresował mnie jej kształt - niemal regularny okrąg z Piasecznem w środku, no i ciekawość nowych dróg, oraz niezły dystans. Moje setkowe trasy już trochę mi sie znudziły i uznałem, że warto skorzystać z doświadczenia innych rowerzystów. Okazało się, że był to strzał w dziesiątkę, bo trasa została poprowadzona drogami o minimalnym natężeniu ruchu i po dobrych asfaltach. Czego chcieć więcej? Gdybym nie zgubił trasy dojeżdżając do krajowej ósemki w Nadarzynie, to bym nawet tych kilkuset metrów nie musiał nią jechać. Trasa jest rewelacyjna i na pewno będę nią jeździł jeszcze wielokrotnie, aż nauczę się na pamięć, bo dziś bardzo często stawałem sprawdzając gdzie skręcić. Ale i tak zrobiłem to o dwa razy za mało i w dwóch miejscach źle pojechałem. :)  Wycieczka zajęła mi niemal siedem godzin brutto, a sześć netto - jest potencjał do poprawiania. Trasa jest na tyle długa, że prędko się nie znudzi, prowadzi przez bardzo malownicze tereny, wśród sadów, można ją skracać we zależności od posiadanego czasu. Moim zdaniem same plusy.

Alejka parkowa - Pole Mokotowskie
W gminie w Nadarzynie © yurek55
Popołudniowy korek w Jerozolimskich
Popołudniowy korek w Jerozolimskich © yurek55
Przyszła zapasowa lampka jakby ta miała się popsuć.

Moja nowa, druga lampka zapasowa