Niedziela, 25 grudnia 2016 Kategoria <50, przed śniadaniem

Świąteczny poranny spacer na dwóch kółkach

Obudziłem się dość wcześnie, ale postanowiłem zostać jeszcze trochę w łóżku. Wziąłem do ręki ksiązkę licząc, że sen jeszcze przyjdzie, ale po półtorej godzinie postanowiłem już wstać i gdzieś pojechać. Tym razem wybrałem opcję zwiedzania i udałem sie na Stare Miasto. Tam zaliczyłem dwie choinki do kolekcji, przy czym tej na Placu Zamkowym musiałem dobrze się przyjrzeć, by zauważyć w blasku słońca ledwie widoczne, migające, białe ledy. Następny przystanek zrobiłem sobie na Wiejskiej, ale tego wątku rozwijał nie będę. Miarą odklejenia od rzeczywistości tych ludzi, niech będzie napisy na symbolicznych grobach. Mnie rozbawił, aż się w głos roześmiałem ten:

- "RIP Swobodna jazda na rowerze"  !!!!!!!!!  :D:D:D

Oświetlona choinka na Placu Zamkowym
Oświetlona choinka na Placu Zamkowym © yurek55
Pustawy Nowy Świat
Pustawy Nowy Świat © yurek55
Rynek Starego Miasta strona Zakrzewskiego (południowa) dawniej zwana Zamkową lub Czwartą © yurek55
Choinka i lodowisko na Rynku Starego Miasta - strona Barssa d. Wschodowa lub Prawa © yurek55

Alternatywna rzeczywistość według uciekinierów z Tworek
Alternatywna rzeczywistość według uciekinierów z Tworek © yurek55

Taa, ale miałeś interesującą wycieczkę przynajmniej.
eranis
- 14:49 czwartek, 29 grudnia 2016 | linkuj
Fakt, obecnie ten nagrobek jest mocno na wyrost i wygląda nieco absurdalnie. Przez analogię do cmentarzy można by go przyrównać do nagrobków "na zapas", gdzie dziadki i babcie każą wykuć swoje nazwiskuo i może dać medalion, pozostawiając pustą datę śmierci...

Jeśli chodzi o pomysły, to ja bym dorzucił pomysł obowiązku posiadania karty rowerowej przez osoby pełnoletnie (nie posiadające prawa jazdy). Nie wiem jak w Warszawie, ale jak patrzę na ruch rowerowy w Żyrku, to znaczną jego część stanowią babcie i dziadki... zakładam że spory odsetek prawa jazdy nie posiada, więc by były objęte tym nowym obowiązkiem i taki egzamin mógłby być dla nich dosyć uciążliwy, a może nawet blokujący.

Nie wiem jakie są aktualnie losy tego pomysłu, mam nadzieję że w międzyczasie trafił do kosza.
meteor2017
- 21:56 poniedziałek, 26 grudnia 2016 | linkuj
Patrząc na pomysły speca od bezpieczeństwa w ruchu drogowym (który dwa razy stracił za szybką jazdę prawo jazdy) z ministerstwa infrastruktury z wepchnięciem na DDR rolkarzy, hulajnóg, segway-ów oraz wszystkiego innego co ma być środkiem transportu osobistego, to ten nagrobek w niedalekiej przyszłości może mieć sporo racji.
- 02:23 poniedziałek, 26 grudnia 2016 | linkuj
hahahaha :))) dobre !! z tym nagrobkiem - też się uśmiałam....- nie dziwota że Kaczyński utrzymuje duże poparcie.
- 22:05 niedziela, 25 grudnia 2016 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa knree