Poniedziałek, 25 lipca 2016 Kategoria całe NIC, Nad morzem 4, przed śniadaniem

Dzień ostatni. Podsumowanie.

Z samego rana gospodarz nieźle podniósł mi ciśnienie, gdy na pytanie o godzinę zwolnienia domku, powiedział - dziewiąta. Ja właśnie wybierałem się na wycieczkę, a żona spała snem sprawiedliwego. Na dodatek pan twierdził, że przecież on o tym uprzedzał już w dniu przyjazdu. Chyba w myślach. Zrobiło się nieco nerwowo, ale summa summarum wyjechaliśmy bez pośpiechu i w takim czasie, jaki nam pasował. Z wycieczki rzecz jasna zrezygnowałem, kilometry są z trasy do sklepu po pieczywo.
Ten czwarty wyjazd wakacyjny z rowerem, przyniósł owoce w postaci 11 nowych gmin: Damnica, Dębnica Kaszubska, Główczyce, Kołczygłowy, Lębork, Łeba, Nowa Wieś Lęborska, Potęgowo, Smołdzino, Trzebielino, Wicko. Przejechałem w sumie 929 km, a suma przewyższeń wyniosła 8220 metrów (dane z Locusa).  Pewnie z powodu tych górek popsułem sobie kolano do tego stopnia, że nie byłem w stanie podnosić się z przykucnięcia, bez podpierania się ręką o podłoże. Schodzenie po schodach, albo próba podbiegnięcia wywoływała taki ból, że o mało się nie przewracałem. Mądre kolano najmniej bolało przy kręceniu pedałami, ale i tak starałem się je oszczędzać, stąd przerwy w jeżdżeniu, albo jakieś śmieszne dystanse. Wszystkie wycieczki odbywałem wcześnie - albo bardzo wcześnie - rano, do tego na głodniaka. Zapewne miało to jakiś wpływ na moją wydolność i osiąganą prędkość. Nie żebym jakoś specjalnie się tym przejmował, informuję z kronikarskiego obowiązku.
Wyjazd generalnie bardzo udany, także pod względem pogodowym. Raz tylko zmokłem porządnie, a drugi raz tylko troszeczkę. Za to wymarzłem się nieźle jeżdżąc o świcie w koszulce z krótkim  rękawem. Koszulka z długim rękawem tez nie dawała uczucia ciepła, a innych strojów nie miałem. Z reguły po dwóch, dwóch i pół godzinach, robiło się wystarczająco ciepło. bym mógł nie myśleć o temperaturze. Nigdy natomiast nie udało mi się zalać potem, a tym samym nigdy nie wypiłem więcej niż pół litra wody.

Wracam
Wracam © yurek55

To fakt - imponująco wygląda Pomorze na twojej mapce z zaliczgminy. W przyszłym roku musisz pomyśleć o pomorzy Zachodnim.
teich
- 18:14 wtorek, 9 sierpnia 2016 | linkuj
Poprawiłem i jest dobrze. Chciałem te gminy zaliczyć wpisując faktyczną datę, czyli antydatując i w sztukach się zgadzało. Tylko kolorem się nie wypełniły. Zrobiłem to jeszcze raz z datą wczorajszą i się zazieleniły.
- 19:33 poniedziałek, 1 sierpnia 2016 | linkuj
Ja to zauważyłam że opóźnienia są na batonach, ale na stronie ilość gmin się zgadza ...
- 18:47 poniedziałek, 1 sierpnia 2016 | linkuj
Relację wstawiłem wczoraj, więc przeczytałaś szybko. W pomorskim mam sporo gmin, to w końcu już czwarty wyjazd z rowerem. Nie wiem czemu portal zaliczgmione z takim opóźnieniem zapełnia na zielono zaliczone gminy? Dziewczynki nie nadają się do jazdy ze mną. Wyobrażasz sobie ich budzenie o czwartej rano i szykowanie do drogi na 100 km?
- 20:44 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj
Fajny wyjazd miałeś :) dopiero dziś przeczytałam relację. Wnuczki nie chciały z tobą jeździć ? Dużo masz już tych gmin w Pomorskim :)))) - mogę jedynie zazdrościć :)
- 16:39 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziej