Wtorek, 18 sierpnia 2015 Kategoria 50-100, nad morzem 3

Trzecia nadmorska. Koszalin + 2

Wiedziałem jaki będzie dziś wiatr i planowałem wczoraj jechać na południe po gminę Polanowo. Ale rano zmieniłem decyzje i wybrałęm zupełnie inny kiertunek. Gdy wyjeżdżałem było zaledwie 12°C, a ja ubrany "na krótko", ale wiedziałem, że z czasem się ociepli. O siódmej było juz 16°C, a o ósmej 19°C. Potem już nie sprawdzałem. Po tej wycieczce fajerwerków się nie spodziewałem i ich nie było. Zwykłe, żmudne tłuczenie kilometrów po zupełnie nieciekawej drodze wojewódzkiej 203, aż do tablicy z napisem Koszalin - i powrót tą samą drogą. Nuda, panie. Pozytywnie zaskoczyła mnie asfaltowa droga dla rowerów zaczynająca się za Dąbkami, a kończąca w Iwięcinie. Całe jedenaście kilometrów. Inną ciekawą rzeczą było jechanie pod górę szybciej niż z góry. Był taki jeden odcinek, gdzie wiatr sprawiał takie właśnie cuda-wianki. Ostatnie kilometry były najgorsze. Podjazd za Darłowem jechałem 12 km/h, a po skręcie na Wicie, ściankę do Barzowa - 9km/h. Gminy: Darłowo miasto, Sianów, Koszalin
Darłowo 6:27 rano
Darłowo 6:27 rano © yurek55
11 km drogi dla rowerów
11 km drogi dla rowerów © yurek55
Cel podróży, Koszalin
Cel podróży, Koszalin © yurek55

Michus Wizyta w Polanowie jest nierealna, będę miał czas jedynie na przekroczenie granicy gminy i powrót. Pamiętaj, że muszę wrócić na śniadanie i kupić pieczywo po drodze. :) Nie mogę narażać X.P. na tak długie czekanie - i tak jest bardzo wyrozumiała dla mojego hopla rowerowego.

Katana. Gminy uzupełnię w Warszawie, tu jest kiepski internet radiowy i nie mam zdrowia na czekanie, aż się mapa wczyta.
- 19:50 środa, 19 sierpnia 2015 | linkuj
To ile już tych gmin masz ? :))) bo licznik z gminami u ciebie stoi ...
- 19:13 środa, 19 sierpnia 2015 | linkuj
Ta droga rzeczywiście dość nieciekawa. Od razu Ci powiem, że jak pojedziesz po ten Polanów, najlepiej z wizytą tamże, będziesz bardziej usatysfakcjonowany. :)
michuss
- 20:14 wtorek, 18 sierpnia 2015 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yciam