Sobota, 1 sierpnia 2015 Kategoria > 100, gminobranie

Po gminy do Radomia

Nadszedł wreszcien ten dzień, kiedy pojechałem pociągiem o 8:36 do Radomia. Długo siedziałem wieczorem optymalizując trasę i rysując na mapie różne warianty powrotu, a wkońcu zdecydowałem się na ten najprosztszy. Jazda krajową "siódemką" okazała się całkiem znośna. Na tych fragmentach, gdzie ma status drogi ekspresowej, mozna jechać równolegle, meandrując z jednej strony trasy na drugą. Raz tylko, przed Białobrzegami niespodziewanie skończył się asfalt i musiałem jechać przez las i to bynajmniej nie po żadnej leśnej drodze, a po ledwo widocznej ścieżynce wśród chaszczów. Na szczęście to był tylko jeden kilometr. W Białobrzegach odbiłem w lewo po gminę Wysmierzyce, a w Broniszewie w prawo, po gminę Jasieniec. Tu niestety dałem nawigacyjną plamę i nie wróciłem w porę na swój szlak, który akurat prowadził przez gminę Goszczyn i ta została niezaliczona. Gdybym patrzył non - stop w ekran, to pewno bym się nie zgubił, a tak to musze przystawać, wyciagać telefon, czekać kiedy wczyta mapę i dziś zrobiłem to jeden raz za późno. Nie chciałem już wracać, będzie na następny raz. Zdjęc nie ma za wiele, bo przejazd potraktowałem jak Hipki swoją wyprawę bałkańską. Nie byli na Plitvickich Jeziorach, do Dubrownika też nie zajechali, tylko kręcili, kręcili, kręcili... Ja dziś zrobiłem dokładnie tak samo i dzięki temu, zdążyłem na spóźniony obiad o 17:40.
Zaliczone gminy: Radom, Jedlińsk, Stara Błotnica, Białobrzegi, Wyśmierzyce, Promna, Jasieniec,
Fotki
Miejsce startu Dworzec Zachodni
Miejsce startu Dworzec Zachodni © yurek55
Stąd zacznę podróż powrotną
Stąd zacznę podróż powrotną © yurek55
Radom szybko sie kończy
Radom szybko sie kończy © yurek55
Tu 18.10.2001r zginął biskup Jan Chrapek ordynariusz diecezji radomskiej
Tu 18.10.2001r zginął biskup Jan Chrapek ordynariusz diecezji radomskiej © yurek55
Dalej kilometr przez las
Dalej kilometr przez las © yurek55
Wyśmierzyce do kolekcji
Wyśmierzyce do kolekcji © yurek55
W Białobrzegach nie wiedzą?
W Białobrzegach nie wiedzą? © yurek55
Ratusz, Starostwo, Rynek, fontanna. Białobrzegi
Ratusz, Starostwo, Rynek, fontanna. Białobrzegi © yurek55
Stary most na Pilicy W Białobrzehach
Stary most na Pilicy W Białobrzehach © yurek55
Wąskie gardło w drodze do Zakopanego
Wąskie gardło w drodze do Zakopanego © yurek55
Fotka z m ostu obowiązkowa