Środa, 17 czerwca 2015

W Gassach zabawa

Rano okazało się, że nie podłączyłem telefonu na noc i nie mam co wyruszać bez niego w drogę. Czekając aż się naładuje, zacząłem czytać książkę księdza Jana Kaczkowskiego "Życie na pełnej petardzie" i mało brakowało, a nigdzie bym nie wyjechał. Siłą się od niej oderwałem, bo szkoda mi było pogody i miałem chęć przejechać się do Gassów. Po drodze chciałem też zahaczyć o Piaseczno, bo w tamtejszej Biedrze w poniedziałek widziałem fajne szorty i przemyślałem sprawę, że właściwie to powinienem je sobie kupić. Wyruszyłem stałą trasą przez Żwirki i koło Cargo, ale za wiaduktem postanowiłem wczorajszą trasę powielić, tylko w drugą stronę. Wyszło cztery kilometry więcej.
Smacznego koniku
Smacznego koniku © yurek55
W sklepie spodnie jeszcze na mnie czekały, co uznałem za dodatkowy znak, że muszę je kupić. Na chwilkę zajrzałem też do córki oddać zagubioną w niedzielę komunijną torebkę - i przy okazji zobaczyłem Dominikę świeżo po fryzjerze. Bardzo chciała sobie obciąć włosy i wreszcie mogła to zrobić.
W Gassach krótki postój na zjedzenie banana i łyk wody i trzeba było się zbierać do domu. Tym razem nie dojeżdżałem wałem wiślanym aż do mostu, tylko wcześniej skręciłem "w głąb" lądu i drogami wśród pól dotarłem do Wilanowa.
Znak drogowy T-11
Znak drogowy T-11 © yurek55
Prom kursuje non-stop
Prom kursuje non-stop © yurek55
Będą wianki na Wiśle i w Gassach
Będą wianki na Wiśle i w Gassach © yurek55
Zagra zespół Vecordia i Old Stars, a od 21:30 będzie zabawa taneczna z DJ. Zakończenie o 22:30 pokazem ogni sztucznych.
Republika rowerowa Gassy
Republika rowerowa Gassy © yurek55
Droga - marzenie rowerzysty
Droga - marzenie rowerzysty © yurek55
A już w Warszawie zrobiłem pamiątkowe zdjęcie słynnej knajpy, którą właściciel postanowił zamknąć. Wcale mu się nie dziwię. Robert Sowa to kucharz piłkarskiej reprezentacji Polski  i szef kuchni w Hotelu Sobieski, miał swój program telewizyjny - i co mu z tego przyszło? Zawsze już będzie się kojarzył z podsłuchiwaniem polityków i biznesmenów w jego restauracji.
Spieszcie się kochać Sowę
Spieszcie się kochać Sowę © yurek55

Prosta kreska z Piaseczna do Gassów, to efekt niewyłączonej pauzy.