Sobota, 14 marca 2015 Kategoria <50, Sobotnio

Deszcz i problemy z GPS

Pomimo włączonego GPS-a telefon nie odnalazł satelitów i endomondo nie narysowało trasy. Potem próbowałem Locusa i Navime, przedtem zresetowawszy telefon - i też bez efektu. Już chciałem zwalić winę na Putina posądzając go o zestrzelenie, bądź zablokowanie satelitów nawigacyjnych, ale w domu, w końcu udało mi się odblokować GPS-a i jutro już powinno być dobrze.
Wczoraj założyłem nowy licznik kupiony w Lidlu i chciałem sprawdzić jego wskazania, ale z powodu braku wskazań Endomondo, nie miałem z czym porównać. Jutro pojadę na zachód, gdzie na trasie "małego" Tour de Pologne z zeszłego roku, zostały na szosie wymalowane kilometry, to sobie dokładnie go dokładnie ustawię. Wprawdzie wprowadziłem obwód koła taki sam jak w poprzednim liczniku, ale sprawdzić trzeba.
Dziś pierwszy raz założyłem spodnie przeciwdeszczowe i neoprenowe ochraniacze na buty. Obie te części rowerowej garderoby bardzo dobrze zdały egzamin. W dwóch parach długich spodni było mi wprawdzie nieco za ciepło, ale na tak krótkiej trasie, to nie problem. Natomiast ochraniacze doskonale chronią nie tylko przed wodą, ale i przed zimnem. Myślę, że nawet kilkanaście stopni mrozu w nich niestraszne. Szkoda, że dopiero teraz na to wpadłem, gdy już zima się skończyła...

Budowa w Wieruchowie monitorowana pod wględem BHP
Budowa w Wieruchowie monitorowana pod względem BHP © yurek55

Dystans wpisany ręcznie na podstawie wskazań z licznika gdy wyłączyłem endo.

Z Bemowa też jeżdżą :P, ale tak serio to Księgowy jest długodystansowcem więc może sobie później odbić na Kampinos a potem Leoncin (lub okolice), następnie skoczyć na drugi brzeg Wisły i jest u siebie :)
- 19:15 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj
księgowy - to nie Twoje okolice. Tamtędy jeżdżą ludzie z Ochoty, Woli, Ursusa, a dla ciebie to zupełnie nie po drodze do nikąd...
- 20:16 sobota, 14 marca 2015 | linkuj
heheh tu http://skroc.pl/558ac
- 18:29 sobota, 14 marca 2015 | linkuj
muszę i ja ten licznik kiedyś odwiedzić:P Gdzie dokładnie się znajduje?
Ksiegowy
- 17:45 sobota, 14 marca 2015 | linkuj
A widzisz w opisie tego licznika przynajmniej w aplikacji na telefonie nie znalazłam tej opcji. Ale tak czy siak dla pomiaru samych kalorii i temperatury raczej zmieniać licznika nie będę. Ten mój jest dla mnie 10/10 :) ma opcję pomiaru km na 2 rowery, a mało który licznik to ma.
- 17:31 sobota, 14 marca 2015 | linkuj
A co do ochraniaczy, to nie umiem odpowiedzieć. Dostałem je w prezencie i są dobre, żałuję, że dopiero dziś je pierwszy raz założyłem
- 16:08 sobota, 14 marca 2015 | linkuj
I ma na tyle duży i wyraźny wyświetlacz, że nawet ja bez trudu widzę wszystko. Bardzo dobry zakup za niecałe 25zł
- 16:03 sobota, 14 marca 2015 | linkuj
Licznik ma i Vmax i V średnią i spalone kalorie i straconą tkankę tłuszczową i czas jazdy i stoper i jeszcze od groma innych funkcji, których dotąd nie rozgryzłem:)
- 16:00 sobota, 14 marca 2015 | linkuj
W Wieruchowie w weekendy, to lecą sobie w kulki z tym licznikiem :)
- 15:51 sobota, 14 marca 2015 | linkuj
A co to konkretnie za ochraniacze masz ?
Też mnie korcił ten licznik z Lidla ze względu na temperaturę i kalorie, ale nie ma on max prędkości, a to też opcja która jest dla mnie ważna :)
- 15:49 sobota, 14 marca 2015 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gener