Sobota, 27 września 2014 Kategoria <50

Przyprowadziłem rower

Z przyczyn, o których tu pisał nie będę, jak pojechałem w poniedziałek do Piaseczna, tak dopiero dziś przywiozłem stamtąd swój rower. Czasu miałem akurat tyle, by pojechać do rowerowej republiki Gassy i wzdłuż Wisły wrócić do domu zdążając na obiad.  Sobotnia pogoda sprzyjała rowerzystom i na tym popularnym szlaku spotkałem ich co najmniej setkę, ale miejsca na drodze wystarcza dla wszystkich.
W Gassach obowiązkowa fotka promu...
Prom będzie pływał do 31 listopada
Prom będzie pływał do 31 listopada © yurek55
...i niestety flagi pokazują wyraźnie, że dalsza część drogi będzie pod wiatr. A już było tak pięknie... Endomondo pokazało, że jadąc prowadzącą do przystani ulicą o bezpretensjonalnej nazwie "Poniedziałek", przejechałem kilometr w czasie 1:48, bijąc swój dotychczasowy rekord prędkości po płaskim. Ale i droga pod wiatr nie była jakoś specjalnie dolegliwa, więc do Czerniakowskiej dojechałem w zakładanym wcześniej czasie i mogłem już potwierdzić podaną w Gassach godzinę obiadu.
Będzie ddr na Czerniakowskiej
Będzie ddr na Czerniakowskiej © yurek55
Dojechałem dokładnie w momencie, gdy talerze wjeżdżały na stół. Punktualność godna przedwojennych pociągów.
Endomondo mi się spauzowało i ruszyłem zapis dopiero jak dzwoniłem do domu, stąd duża różnica kilometrów i dziwnie prosta linia od Wału Zawadowskiego, m.in. przez Jeziorko Czerniakowskie.
I jeszcze zaległe zdjęcia z poniedziałku - mur Wyścigów Konnych na Służewcu.